کرونا، مهمان ویژه مراسم اهدای جام لیگ بیستم

مراسم اهدای جام لیگ بیستم در شرایطی که برگزاری آن یکی از آسان‌ترین کارهای ممکن بود به شکلی نامنظم برگزار شد.

به گزارش ممتازنیوز، پرسپولیس دیشب (جمعه) توانست با پیروزی مقابل پیکان در آخرین هفته لیگ بیستم به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برسد. سرخ‌پوشان پایتخت همچنین موفق شدند پنجمین قهرمانی پیاپی‌شان در لیگ برتر را به دست بیاورند تا از این لحاظ رکوردی جاودانه به نام خودشان ثبت کنند.

مسئولان برگزاری رقابت‌ها پس از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم خودشان را آماده برگزاری مراسم اهدای جام کردند؛ مراسمی که برگزاری آن در شرایط غیبت هواداران در راحت‌ترین کار ممکن بود. با این حال سازمان لیگی‌ها نشان دادند که حتی در شرایطی که کمتر از ۲۰۰ نفر در ورزشگاه حضور دارند هم نمی‌توانند مراسمی منظم و بدون حضور افراد متفرقه برگزار کنند.

شاید تصور کنید که حضور این افراد متفرقه محدود به کنار زمین می‌شود اما اگر به مصاحبه‌های تلویزیونی بازیکنان دقت کرده باشید، بازیکنان وسط مصاحبه برای گرفتن سلفی به این طرف و آن طرف کشیده می‌شدند. البته این که چرا باید دوربین تلویزیون برای گرفتن مصاحبه به وسط زمین بیاید، اتفاق عجیبی است.

اما عجیب‌ترین اقدام مسئولان سازمان لیگ در مراسم اهدای جام، جمع کردن تمام اعضای تیم پرسپولیس در تونلی حدود ۱۰ متر مربع بود، آن هم در شرایطی که کشور به یکی از مراکز ابتلا به کرونا در دنیا تبدیل شده است. با این حال شاهکار سازمان لیگ به همین جا ختم نمی‌شود چرا که تعدادی افراد متفرقه که اغلبشان هم ماسک نداشتند وارد این تونل شده بودند و بی‌توجه به هرگونه پروتکل بهداشتی با بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری می‌گرفتند.

واقعا انسان از خود می‌پرسد که برگزاری منظم چنین مراسمی، آن هم در آسان‌ترین شرایط ممکن، این‌قدر سخت است؟

چطور این تعداد افراد متفرقه – در شرایطی که اجازه حضور خبرنگاران را هم به سختی صادر کردید – در ورزشگاه حضور داشتند؟

چطور ممکن است که این افراد متفرقه به راحتی به کنار زمین بروند اما به خبرنگاران برای پوشش خبری اجازه حضور در کنار زمین داده نشود؟

بگذارید سوال بپرسیم که آیا شما به واکسن کرونا دسترسی دارید که چنین مراسمی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردید؟

لطفا اجازه دهید که این بار قبول نکنیم که مراسمتان در حد مراسم‌ اهدای جام لیگ‌های معتبر اروپایی برگزار شده و به جای آن از شما درخواست کنیم که اروپا را روی نقشه به ما نشان دهید، شاید شما از جای اشتباه الگو برداری کردید.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.