کرویف: دوران طلایی مورینیو به سر آمده است

۱۵خردادماه،

مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در فصل قبل ، این هفته هدایت تیم چلسی را بر عهده گرفت، اما کرویف معتقد است وی در بقیه دوران حرفه ای مربیگری خود دستاوردی نخواهد داشت.

ستاره پیشین تیم ملی هلند با درج مقاله ای در هفته نامه «دو تلگراف» هلند نوشت : « مورینیو ابتدا دیگران را دربارهٔ نتایج بد تیمش مقصر می دانست و اکنون کاری کرده که اعضای تیم با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند.

او با انتقامجویی های شخصی وجهه تیم را خدشه دار کرد. شیوه ای که وی در پیش گرفته در فوتبال قابل قبول نیست، زیرا روحیه تیم را از بین می برد. این یکی از دلایل اصلی ناکامی وی در رئال است و من فکر نمی کنم مورینیو در آینده هم بتواند دستاوری کسب کند.»

به گزارش پایگاه اینترنتی گل، کرویف همچنین از فیلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل به سبب ممانعت از حضور دانته و لوییش گوستاوو، دو بازیکن برزیلی تیم بایرن مونیخ در رقابت های فینال جام حذفی برزیل انتقاد کرد و گفت : « من از این رفتار خودخواهانه و غرورآمیز بیزارم، به همین دلیل است که از مربی هایی مانند اسکولاری و مورینیو خوشم نمی آید. اولین بازی جام کنفدارسیون ها – که بیشتر شکلی دوستانه دارد – شانزدهم ژوئن برگزار می شود، این در حالی است که اسکولاری نگذاشت دانته و لوییش گوستاوو در فینال جام حذفی حضور یابند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.