کریمیان: حق نداریم برابر داماش اشتباه کنیم

۲۸م آذر ،

مهدی کریمیان در رابطه با آمادگی خود اظهار کرد: من قبل از بازی مقابل پرسپولیس مصدومیتی داشتم که در حال حاضر این مشکل برطرف شده است و وضعیت خوبی دارم و آماده بازی مقابل داماش هستم.

وی در مورد قرعه این تیم در جام باشگاه‌های آسیا بیان کرد: قرعه بدی نمی‌تواند باشد و در بازی‌های آسیایی تقریبا تمامی تیم‌ها در یک سطح می باشند. من سابقه بازی مقابل الشباب عربستان و الجزیره امارات را دارم و فقط در مقابل الجیش قطر که امسال اولین سال حضور خود را در جام باشگاه‌های آسیا تجربه خواهد کرد بازی نکرده‌ام.

کریمیان دربارهٔ صحبت خود با جمشیدیان بازیکن سپاهان برای پیوستن به تراکتورسازی گفت: من بازیکن هستم و سرمربی و مسئولین باشگاه تشخیص می‌دهند که چه کسی به تیم اضافه شود ولی جمشیدیان که با من دوست است، از من در مورد تراکتورسازی سوال کرد که به وی گفتم که تراکتورسازی تیم خوبی است و هواداران خونگرم و پتانسیل خوبی دارد. در کل از خوبی‌های تراکتور به جمشیدیان گفتم ولی انتخاب به عهده مسئولین و مربیان تیم است.

بازیکن تراکتورسازان در مورد جام حذفی بیان کرد: به نظر من جام حذفی یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای رسیدن به سهمیه آسیایی است و نهایتا با پیروزی در ۵ بازی می‌توان به قهرمانی در مسابقه‌های جام حذفی رسید. با توجه به انصراف آلومینیوم از جام حذفی یک مرحله را پشت سر گذاشته‌ایم، باید با برنامه و محکم به استقبال بازی‌ها برویم.

کریمیان دربارهٔ دیدار پیش روی این تیم با داماش گیلان به ایسنا گفت: در دیدار قبل‌مان با داماش گیلان بازی خوبی را انجام داده بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم، ان‌شاءالله در بازی روز پنجشنبه در مقابل این تیم عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشیم و از موقعیت‌هایمان نیز به خوبی استفاده کنیم. جام حذفی جایی برای اشتباه کردن نیست و با یک شکست از دور مسابقه‌ها کنار خواهیم رفت.

کریمیان در پایان گفت: ان‌شاءالله با پیروزی در این بازی به مرحله بعد صعود کنیم و در مرحله بعدی میزبان خواهیم بود که حمایت هواداران‌مان در آن بازی نیز می‌تواند ما را یک گام دیگر به جلو سوق دهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.