کریمی: بدون پارتی به مراسم انتخاب بهترین بازیکن آسیا می‌روم

۰۳م آذر ،

 علی کریمی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران در خصوص حضورش در بین سه نامزد بهترین‌های آسیا اظهار داشت: در فصل قبل قبول دارم که بازیکن خوبی نبودم اما خوشبختانه خدا به من لطف داشت و این اتفاق قسمت من شد که جزو سه نامزد برتر آسیا باشم. راستش را بخواهید برای خود من هم غیرمنتظره بود.

وی افزود: من بدون پارتی برای انتخاب بهترین‌های آسیا به AFC می‌روم البته متأسفانه خیلی‌ها مثل اینکه از انتخاب من که یک افتخار برای فوتبال است خوشحال نشدند. این انتخاب برای خود من هم کمی مبهم است اما خواست خدا بوده و من شکر می‌کنم.

وی افزود: دعاهای خیر مردم ایران پشت سر من خواهد بود تا ان‌شاءالله بتوانم برای دومین بار این مقام را کسب کنم. برای من مهم نیست که برخی‌ در چند روز قبل آن طوری که من شنیده‌ام از این ماجرا خوشحال نشدند اما قسمت من این بوده که در فصل جاری جزو سه نامزد برتر بازیکنان آسیا باشم. این برای من در سن ۳۵ سالگی یک افتخار است و حالا باید ببینم که خدا چه می‌خواهد.

وی در خصوص بازی مقابل ازبکستان و برخی حرف‌ها که اگر کریمی بود به این تیم نمی‌باختیم، گفت: در بازی مقابل کره هم علی‌رغم خیلی از پیش‌بینی‌ها به میدان نرفتم اما بردیم. در همان زمان برخی اعتقاد داشتند که در بازی‌ با کره شانسی این تیم را شکست دادیم اما در بازی برابر ازبکستان این اتفاق‌ها نیفتاد. حریف در ایران از تک موقعیت خود را بهترین استفاده را کرد اما وقتی که ما در ازبکستان با همین شیوه پیروز شدیم خیلی‌ها از جمله مجری برنامه تلویزیونی گفت که ایران با نامردی و کمک داور بازی را برد. اینقدر از اینگونه حرف زدند تا همین بالا سر خود ما آمد و داور با یک سوت اشتباه گل سالم ما را قبول نکرد.

وی افزود: شاید اگر در بازی مقابل ازبکستان من بودم همین اتفاق‌ها می‌افتاد اما در حال حاضر با وجود اینکه کارمان سخت شده اما شانس صعود به جام جهانی را داریم. اگر به جام جهانی برویم قطعاً برای بازیکنان‌مان بسیار مفید است. در سالی که راهی جام جهانی شدیم بهترین بازیکنان‌مان را به اروپا ترانسفر کردیم که اتفاقی خوب برای ما بود. امیدوارم باز هم این اتفاق بیفتد.

کریمی در پایان دربارهٔ وضعیت خودش نیز گفت: تمریناتم را برای بهبودی دنبال می‌کنم. خوشبختانه وضعیتم بهتر شده و از فردا دویدن را آغاز می‌کنم و از یک هفته تا ۱۰ روز دیگر پا به توپ می‌شوم. امیدوارم به دیدار جام حذفی مقابل ملوان برسم البته اولین هدفم رسیدن به آمادگی مناسب است که بتوانم برای پرسپولیس مؤثر باشم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.