کریس ویلیامز آمریکایی به تیم بسکتبال ماهان پیوست/ سنتر آفریقایی رفتنی شد

۳۰ آبان ،

777-1.JPG

تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان که از تیمهای پرهزینه این فصل محسوب می گردد در همین ابتدای لیگ دست به تغییری بزرگ در ترکیبش زد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از سه هفته از آغاز لیگ برتر بسکتبال تیم پرستاره فولاد ماهان اصفهان که خود را از مدعیان قهرمانی این فصل می داند دست به اولین تغییر در ترکیب بازیکنانش زد. ماهانی ها پس از قبول شکست برابر پتروشیمی در هفته دوم لیگ برتر تصمیم گرفتند تا یکی از بازیکنان خارجی خود را تغییر دهند. آنها که در دو پست چهار و پنج چهار بازیکن تراز اول دارند پس از آغاز رقابت ها متوجه ضعف خود در پست سه شدند و تصمیم به جذب بسکتبالیستی خارجی گرفتند.

با این شرایط هفته قبل خبر عقد قرار داد کریس ویلیامز فوروارد سرعتی دو فصل قبل مهرام با باشگاه اصفهانی انتشار یافت و حال این بازیکن به ایران آمده و در تمرینات این تیم حاضر شده است. ماهانی ها پیش از این با “نیکولاس تسکیتیشویلی” سنتر گرجستانی فصل پیش مهرام و “محمد کونه” سنتر آفریقایی قرارداد بستند که حال باید یکی از آنها را از تیم خارج کنند.

با توجه به اینکه قرار داد نیکولاس گارانتی دارد و ماهانی ها در صورت فسخ قرارداد او باید همه مبلغ قراردادش را پرداخت کنند، به نظر می رسد محمد کونه قربانی بها های هنگفت ماهانی ها برای این فصل خواهد شد.

کریس ویلیامز آمریکایی در دو فصل قبل با مهرام قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا شد و در پست خود از بهترین ها محسوب می گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.