” کریمانه” به نمایشگاه کتاب تهران خواهد رفت

۳۱فروردین۱۳،

گام به گام تا بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران؛

” کریمانه ” کتابی از نویسنده کشورمان جمشید کیانفر به بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران ارائه خواهد شد.

جمشید کیانفر، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: سه کتاب از انتشار یافتنات اساطیر در حال طی مراحل چاپ است که امیدواریم به این نمایشگاه برسد.
وی افزود: کتابی تحت عنوان ” کریمانه ” شامل مجموعه مقالاتی در یک جلد در زمینه پژوهش های ایرانشناسی به مناسبت سی امین سالگرد انتشار یافتنات اساطیر به چاپ خواهد رسید.
وی ادامه داد: این کتاب شامل دو بخش است که بخش اول آن به موضوعات انتشار یافتنات و کتابهای انتشار یافته در آن اختصاص دارد و بخش دیگر شامل پژوهش های ایرانشناسی است.
وی در زمینه نام این کتاب تصریح کرد: به عنوان ” کریمانه” از نام مدیر انتشار یافتنات اساطیر ” عبدالکریم مزبور دار ” گرفته شده است.
وی  افزود : این کتاب شامل ۵۸ مقاله و نزدیک به هزار صفحه دارد.
کیانفر در خصوص با کتاب دیگر خود اظهار داشت: به کتاب “ناسخ التواریح” جلد امام حسن (ع) که دارای سه بخش مجزا است که  در مرحله چاپ قرار دارد.
وی در همین راستا ادامه داد: بخش اول این کتاب دیباچه‌ای است که سپهر بزرگ نوشته است و بخش دوم آن مربوط به مرگ سپهر می گردد  که پسرش عباسقلی خان سپهر نوشته است.
این نویسنده کشورمان افزود: در همین بخش دوم زندگانی امام حسن (ع) از آغاز تا پایان آورده شده و در بخش سوم که بسیار حائز اهمیت است، اوضاع و احوال اولاد امام حسن (ع) در سر تا سر جهان اسلامی و شجره نامه ای که به نام حسینیان نامگذاری شده آورده شده است.
وی ادامه داد: تصحیح این کتاب ۱۲۰۰ صفحه ای توسط خودم صورت گرفته است.
کیانفر در رابطه با کتاب سوم افزود: کتاب ” ناسخ التواریخ” جلد حضرت علی (ع) شامل ۴۰۰ صفحه با فهرستی اعلام ( موضوعی) در رابطه با حکایات و مکاتبات حضرت علی (ع) با فرمانروایان آن دوره نوشته شده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.