کریمی: تمرکزمان روی لیگ است تا خودمان را در جدول بالا بکشیم

۲۲م دیماه ،

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: از این هفته تمرکزمان را روی لیگ برتر می گذاریم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

یعقوب کریمی بازیکن نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان شرایط تیم ما خوب است هر چند که در جام حذفی مقابل پرسپولیس شکست خوردیم و حذف شدیم اما با صحبتی که مدیر عامل باشگاه کرد، از وضعیت تیم راضی می باشند و از این هفته روی لیگ برتر تمرکز می کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: مقابل صنعت نفت آبادان از شرایط میزبانی برخوردار هستیم و انشااله بتوانیم سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم صنعت نفت برای این بازی انگیزه بالایی دارد اما باید ببریم تا از پایین جدول فاصله بگیریم البته صنعت نفت آبادان هم قعر نشین لیگ است و آنها هم دنبال نتیجه می باشند تا شرایط بهتری در جدول داشته باشند.

وی افزود: جایگاهی که در حال حاضر در جدول داریم، در شخصیت نفت تهران نیست وتلاش می کنیم ضعف های تیم را بپوشانیم و عملکرد بهتری در نیم فصل دوم داشته باشیم و پاسخ اعتماد مدیران و کادر فنی نفت تهران را بدهیم.

کریمی در پایان گفت: واقعیت این است که تیم خوبی داریم وفقط کمی زمان نیاز داریم تا بازیکنانی که تازه می باشند، با تیم ما هماهگ شوند اگر در سه بازی آینده نتیجه بگیریم، خودمان را در جدول بالا خواهیم کشید ما دنبال سهیمه آسیا هستیم و به هدف مان می رسیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.