کریمی: فدراسیون شطرنجبازان را در مسابقات آزاد حمایت نمی کند

۲۹فروردین۱۳،

دبیر فدراسیون شطرنج گفت: با توجه به وجود بعضی مشکلات، فدراسیون نمی تواند شطرنجبازان را در مسابقات آزاد بین المللی حمایت کند.

هادی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون مشکلات مالی فدراسیون شطرنج بسیار بسیار است و ما برای اجرای برنامه های ضروری با مشکل بودجه مواجه هستیم.
 
دبیر فدراسیون شطرنج تصریح کرد:  با توجه به کمبود بودجه اگر  فدراسیون بتواند برنامه های اصلی خود را مطابق تقویم اجرایی انجام دهد، یک شاهکار بزرگ محسوب می گردد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به چنین مشکلاتی ما  نمی توانیم شطرنجبازان را برای حضور در مسابقات بین المللی آزاد حمایت کنیم زیرا حضور در این پیکارها هزینه های بسیار بسیاری را به همراه دارد.
 
دبیر فدراسیون شطرنج یاد آورشد: حضور شطرنج بازان مطرح و ملی پوش در مسابقات بین المللی آزاد سبب می گردد تا آنها عملکردشان را مقابل حریفان خارجی مورد آنالیز قرار دهند.
 
کریمی گفت: با وجود آن که به اهمیت حضور ملی پوشان در رقابت های آزاد واقف هستیم اما بودجه و شرایط مالی به فدراسیون این اجازه را نمی دهد که بیش از حد توان خود سرمایه گذاری کند.
 
گفتنی است: اعضای تیم ملی شطرنج کشورمان در سال جاری مسابقات داخل سالن کره جنوبی را در تیر ماه در پیش دارند که هنوز اردوهای تدارکاتی در خصوص آماده سازی ملی پوشان آغاز و اجرا نشده است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.