کریمی: من و ساعی مشکلی با هم نداریم

۱۹م آذر ،

انتقادات سازنده می کنم اما بعضی ها به فکر تخریب فدراسیون می باشند؛

با وجود انتقادات مرتضی کریمی مربی اسبق تیم ملی تکواندو از نتایج اخیر تیم ملی و همکاری وی با هادی ساعی در تیم استیل البرز وی اعلام کرده که مشکلی با مدیر فنی تیم های ملی ندارد.

مرتضی کریمی سرمربی تیم تکواندو استیل البرز، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  با هادی ساعی سرپرست و مدیر فنی تیم استیل البرز مشکلی ندارم با این که پس از مسابقات جام جهانی آرویا انتقاداتی از تیم ملی کردم اما ساعی مدیر فنی تیم های ملی تکواندو دید بازتری نسبت به این مورد دارد و مشکلات تیم ملی وارد تیم ما نمی شود.

وی افزود: اگر انتقادی از فدراسیون و یا تیم ملی می کنم در جهت فعالیت مثبت و برای کمک به آن است اما بعضی ها با مصاحبه هایشان فدراسیون را تخریب می کنند .

وی گفت: اگر فدراسیون می خواهد مشکلاتش را بداند باید یک همه پرسی همگانی  انجام دهد تا همه اهالی تکواندو و نسبت به آن نظر دهند تا منتقدین، معترضین و دوستان خود را شناخته و پاسخ مشکلاتش را بداند.

وی خاطر نشان کرد: مقابل تیم های حفاری و قوامین ناجا در هفته های اول و دوم لیگ برتر باید برنده می شدیم تیم جوانی داریم که برای باخت آن هزینه می دهیم زیرا اعتقاد داریم که در آینده تیم بهتری خواهیم داشت و پایان لیگ برتر را برای تیم استیل البرز خوش می بینیم.

کرمی در مورد قضاوت داوران در لیگ گفت: داوری ها در هفته دوم مسابقات لیگ برتر و در بازی مقابل تیم قوامین ناجا درست نبود اما خودمان در ثانیه های پایانی مسابقه بازی را واگذار کردیم با این که تیم تازه ما مشکلاتی دارد اما هر روز شرایط بهتری پیدا می کنیم. برنامه ریزی تیم برای سال آینده انجام شده و امسال را به صورت آزمایشی در مسابقات شرکت کرده ایم.

وی ادامه داد: در صورت تامین بودجه برای سال آینده استارت تیم استیل البرز با قدرت تر زده می گردد و قصد داریم در رده های مختلف سنی سرمایه گذاری کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.