کریمی: نبود خلعتبری و سوکای تاثیر منفی می‌گذارد/ استقلال اصلی‌ترین رقیب ما است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – یعقوب کریمی مهاجم سپاهان معتقد است که این تیم نسبت به فصل قبل قوی تر شده و می تواند یک بار دیگر قهرمانی در لیگ را تجربه کند.

کریمی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین ابتدا در مورد بازی با فولاد می گوید:«بازی سختی است چون تیم های فرکی همیشه انگیزه دارند، خصوصا امسال که آسیایی شده اند. البته سپاهان هم تقویت شده و نسبت به فصل قبل قوی تر شده است.۴ بازی ابتدایی لیگ برای ما بسیار مهم است و باید بیشترین امتیاز را بگیریم تا از همین اول خودمان را به عنوان مدعی جدی نشان دهیم.»
او در ادامه در خصوص شرایط خودش و همچنین پستی که قرار است امسال در آن بازی کند می گوید:«شرایط بدنی ام چندان خوب نیست و در حال حاضر از لحاظ بدنی نسبت به بازیکنان دیگر عقب تر هستم. امسال قرار است در پست هافبک چپ بازی کنم و حالا باید دید کرانچار چه تصمیمی خواهد گرفت. با این حال امیدوارم بسیار زود به شرایط بازی برسم.»
خیلی ها معتقدند نبودن جواهیر سوکای و محمدرضا خلعتبری به سپاهان ضرر خواهد زد. کریمی در خصوص این موضوع می گوید: «آنها بازیکنان خوبی می باشند که سال قبل بسیار خوب بازی کردند و نقش مهمی در سپاهان داشتند. مطمئنا نبود این دو بازیکن تاثیر منفی می گذارد ولی سپاهان مهاجمان خوبی مثل افشین،غلامی و جالوویچ را دارد و امیدوارم آنها جای سوکای و خلعتبری را پر کنند.»
کریمی در پاسخ به این سوال که اصلی ترین رقیب سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی چه تیمی است می گوید:«من معتقدم چهار‌،پنج تیم برای قهرمانی تلاش می کنند ولی به نظرم استقلال اصلی ترین رقیب ما برای کسب عنوان قهرمانی است.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.