کسانی که اشتباه مرگبار کرده اند فیکس می باشند

۲۱م اسفند ،

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: حسن اشجاری از اینکه جای خود را در ترکیب ثابت استقلال از دست داده ناراحت است. او به اوج نیوز گفت: «خودم هم سبب نیمکت نشینی ام را نمی دانم. این نظر قلعه نویی است که من روی نیمکت بنشینم و حرفی در این باره ندارم. من از نظر فنی کاملا آماده هستم و هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارم اما این تصمیم قلعه نویی است. نیمکت نشینی من فنی نیست. خوشحالم که الان در اوج آمادگی به سر می برم و به خاطر مشکل فنی نیمکت نشین نشده ام. این سلیقه سرمربی تیم است که از کدام بازیکن استفاده کند و خیال من از این موضوع راحت است که برای استقلال کم نگذاشته ام و بازی بدی ارائه نداده ام.»

کسانی که اشتباه مرگبار کرده اند فیکس می باشند

او گفت که تا حالا برای استقلال بد بازی نکرده است: «مگر در بازی هایی که برای استقلال ارائه داده ام ضعیف بوده ام یا تیم از طرف من ضربه خورده است؟ مگر اشتباهی کرده ام که منجر به گل خوردن استقلال شده که باید روی نیمکت بنشینم؟ من تاکنون در همه بازی هایی که برای استقلال به میدان رفته ام بهترین بازی ام را کرده ام و هیچ اشتباهی هم نداشته ام اما جالب است که الان بازیکنانی دارند در ترکیب استقلال بازی می کنند که اشتباهات مرگبار انجام داده اند و بسیار هم بد بازی کرده اند. من که تاکنون در ترکیب استقلال مرتکب اشتباه نشده ام اما آنهایی که اشتباهات مرگبار کرده اند فیکس می باشند.»

او گفت که تنها چیزی که در استقلال وجود ندارد، شایسته سالاری است: «پس معلوم است که در استقلال بازیکنان بر اساس شایستگی بازی نمی کنند و تنها چیزی که در این تیم وجود ندارد شایسته سالاری است. باز هم می گویم من به دلایل فنی نیمکت نشین نشده ام و مسائل دیگری در بازی نکردن من دخیل است.»


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.