کسب رتبه های برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی

در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر؛

کسب یک رتبه اول و یک رتبه سوم از سوی سازمان مدیریت صنعتی

عصرخودرو : روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی موفق به کسب رتبه اول در بخش برنامه جامع و سالانه و نیز رتبه سوم در رشته انتشارات شد.

به نقل از موج، روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی با ارسال ۲۹۹ اثر به جشنواره در سه بخش “برنامه جامع یا سالانه روابط عمومی”، “فنون روابط عمومی” و “بخش ویژه( ایده های برتر )” و در پنج رشته “انتشارات (بروشور، پوستر، ویژه نامه، کتابچه، …)” ، “تبلیغات و اطلاع رسانی”، “ارتباطات مردمی”، “ارتباطات رسانه ای” و “ارتباطات الکترونیک” در این جشنواره حضور یافت.
این جشنواره در چهار گروه شرکت‌های توسعه‌ای و سازمان های مادر تخصصی، بنگاه های ملی و شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی، شرکت‌ها و ادارات تابعه در استان ها و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها برگزار شد که سازمان مدیریت صنعتی در گروه “بنگاه های ملی و شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی” حائز کسب “رتبه اول در بخش برنامه جامع و سالیانه” و “رتبه سوم در بخش انتشارات” شد.
سازمان مدیریت صنعتی به عنوان یک نهاد دانش محور و فعال در حوزه های آموزش، مشاوره، پژوهش و انتشارات با محوریت دانش مدیریت و با رسالت توسعه ظرفیت مدیریت کشور، اکنون در پنجاهمین سال فعالیت خود و با رویکرد تحولی، فضای اجرایی و مدیریت کشور را همراهی و یاری می کند.
نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر حوزه صنعت، معدن و تجارت ۲۵ تیرماه به همت اداره کل روابط عمومی و شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ایجاد فضای مناسب برای ارتقای سطح کیفی فعالیت های روابط عمومی برگزار شد.

چهارشنبه ۲۸ تیر   ۱۴:۳۶


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.