کسب لوح سپاس جایزه ملی بهره وری توسط امدادخودروسایپا

۰۶خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از سایپانیوز، بر پایه این گزارش شرکت امدادخودرو سایپا در مراسم آئین بزرگداشت روز ملی بهره وری ، همزمان با چهارمین دوره جشنواره ملی بهره وری  که با حضور صاحبان بنگاههای برتر و مسئولان بخش خصوصی و دولتی؛  در مرکز همایشهای بین الملی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد لوح سپاس این جشنواره را از آن خود کرد.
شرکتها ، بنگاهها و واحدهای صنعتی و اقتصادی کشور که بیشترین رشد بهره وری را در حوزه های مختلف تولیدی ، اقتصادی و خدماتی دارند در این جشنواره که چهارمین سال خود را پشت سر می گذاشت حضور یافتند .
از مهمترین شاخص های مورد ارزیابی بنگاههای اقتصادی کشور که در این طرح مشارکت داشتند می توان به بهره وری نیروی کار ، بهره وری سرمایه ، بهره وری کامل عوامل و بهره وری انرژی اشاره کرد که کارشناسان و داوران متخصص به ارزیابی این شاخصها پرداختند .
از ویژگیهای برتر جشنواره ملی بهره وری می توان ایجاد فضای رقابت برای سازمان ها و شرکتهای ایرانی در محیط کسب و کار بین المللی و شناسایی سازوکارهای بازارهای جهانی و در نهایت تجلیل از بهره ورترین و پرتلاش ترین سازمان ها، شرکتها و مدیران کشور نام برد.
خاطر نشان می گردد شرکت امدادخودروسایپا گام های موفقی در سالهای اخیر برداشته ، بگونه ای که در سال نیز موفق به دریافت این لوح سپاس گردیده بود.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.