کسب مدال طلا در رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان

دختر ووشوکار کشورمان در ادامه روند مدال‌آوری خود در رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان موفق به کسب مدال طلا شد تا سومین مدال را در این مسابقات از آن خود کند.

ممتازنیوز : دومین روز از رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان با کسب یک نشان طلا در بخش تالو، دو پیروزی و یک شکست در بخش ساندای دختران برای نمایندگان کشورمان همراه بود.

عکس

سپیده شاکریان که روز گذشته دو مدال نقره و برنز در بخش تالو کسب کرده بود، برای اجرای “فرم نن گون” رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال نیز به روی تالو فیلد رفت و با کسب امتیاز ۹/۳۶ بالاتر از سایر رقبا صاحب نشان طلا شد تا سومین مدال کاروان ووشوی ایران نیز به نام او ثبت شود. در این فرم نماینده مصر به مدال نقره دست یافت و تالوکار ویتنامی به نشان برنز رسید.

همچنین در بخش مبارزه یا همان ساندا سارا حجتی در وزن ۵۲- کیلوگرم که روز گذشته نماینده هند را شکست داده بود در مبارزه دوم خود در ۲ راند پیاپی از سد “دلارا آکالی” از ترکیه گذشت و به مرحله نهایی راه یافت که در این مرحله باید با “ژانگ چی یوان” از چین روبه‌رو شود.

در وزن ۵۶- کیلوگرم نادیا اعتمادمقدم با شکست برابر ووشوکاری از چین از دور مسابقات حذف شد و در وزن ۶۰- کیلوگرم زهره شه‌پری بعد از استراحت در مرحله نخست “سارا مونترو” از فرانسه را شکست داد. وی در دور سوم “حبیبه صالح” از ترکیه را پیش رو دارد.

رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان روز گذشته با حضور ۴۰۸ ووشوکار از ۴۱ کشور جهان در ماکائو آغاز شد و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۰۱ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۳۱ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان, سپیده شاکریان, سپیده شاکریان به مدال طلا دست یافت, طلا, مدال, مدال طلا, ووشو, کسب مدال طلا در ووشو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.