کسی منتظر ورود اصلاح‌طلبان به صحنه سیاسی نیست

حجت الاسلام شجونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه کسی در نظام اسلامی منتظر ورود اصلاح طلبان به صحنه سیاسی نیست، گفت: جنجال آفرینی این جریان برای بازگشت به حاکمیت، بی فایده است .

حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیشنهاد اصلاح‌طلبان به خاتمی برای اعلام برایت از فتنه ۸۸ برای بازگشت به صحنه سیاسی گفت: بازگشت اصلاح طلبان به قدرت یک توهم است، چرا که این جریان پایگاه اجتماعی خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: جنجال آفرینی اصلاح طلبان برای بازگشت به حاکمیت، بی فایده است و بررسی کارنامه  اصلاح طلبان به ویژه در جریان مجلس ششم نشان دهنده عدم پایبندی این جریان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: هم پوشانی اصلاح طلبان با سلطنت طلبها، بهایی‌ها، منافقین و سایر گروههای معاند غیر قابل انکار است بنابراین کسی در نظام اسلامی منتظر ورود اعضای این جریان به صحنه سیاسی نیست.

حجت الاسلام شجونی در پایان خاطر نشان کرد: ممکن است در میان اصلاح طلبان افراد دل سوزی حضور داشته باشند اما خط مشی و جهت گیری اصلاح طلبان در جریان فتنه ۸۸ که نشات گرفته از روحیه نفاق حاکم بر این جریان است راه را برای ورود اصلاح طلبان میانه رو به صحنه انتخابات یازدهم مسدود کرده است.

“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.