کسی که قلب سرباز سوری را خورد +عکس

۲۸اردیبهشت،

“ابوسقار” از رهبران گروه های افراط گرای اسلامی در سوریه که قبل از این فیلم جگرخواری او انتشار یافته بود با تایید این فیلم گفت که آماده است به سبب این اقدام محاکمه شود البته اگر همزمان بشار اسد هم محاکمه شود.

ممتازنیوز: “ابوسقار” از رهبران گروه های افراط گرای اسلامی در سوریه که قبل از این فیلم جگرخواری او انتشار یافته بود با تایید این فیلم گفت که آماده است به سبب این اقدام محاکمه شود البته اگر همزمان بشار اسد هم محاکمه شود.

روزنامه القدس العربی چاپ لندن گزارش داد، فیلم تازهی که در شبکه های اجتماعی انتشار یافته؛ نشان می دهد ابوسقار در شهر حمص در حال نماز خواندن است و سپس به سؤوالاتی پاسخ می دهد. او گفت: اگر خون ریزی ها در سوریه متوقف نشود هر شهروند سوریه به یک ابوسقار تبدیل می گردد.

به تازگی فیلمی انتشار یافت که نشان می داد ابوسقار پس از شکافتن سینه جنازه یک نظامی ارتش سوریه، دل و جگر او را خارج کشیده و گاز می زند.

این فیلم با واکنش های منفی و محکومیت های گسترده ای در سطح جهان از جمله در میان مخالفان و موافقان دولت سوریه روبه رو شد.

او در پاسخ به سوالی دربارهٔ اینکه چرا به چنین کاری دست زد گفت: از گوشی موبایل این نظامی ، فیلم هایی از اقدامات او در تجاوز به زنان، آتش زدن جنازه ها و قطع کردن دست و اعضای بدن اشخاص دستگیر شده کشف کردم.

ابوسقار شهروند سوریه و موسس گردان الفاروق در شهر حمص سوریه است. او از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ در عراق می جنگید و سپس به سوریه منتقل شد.

از رهبران گروه های افراط گرای اسلامی که هم اکنون در سوریه برای سرنگونی حکومت این کشور می جنگند.

ناآرامی های خشونت بار که از بهار ۲۰۱۱ آغاز و تاکنون ادامه دارد ۸۰ هزار نفر کشته برجای گذاشته است.

منبع:عصر ایران


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.