کشته شدن ده ها تروریست در استان الحسکه سوریه

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

نظامیان ارتش سوریه به یک گروه ازعناصر مسلح تروریست در منطقه راس العین استان الحسکه حمله نمودند.

شبکه تلویزیونی سوریه درخبری سریع اعلام نمود:در این حمله، ده ها تروریست کشته شدند و بقیه به خارج از مرزهای سوریه فرار نمودند. 
دمشق دبیر کل اتحادیه عرب را به تلاش برای نابودی سوریه متهم نمود   
دمشق امروز از اظهارات نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب مبنی بر اینکه رژیم بشار اسد رئیس جمهور سوریه مدت بسیاری دوام نمی آورد، به شدت انتقاد و او را به مشارکت در یک طرح « تروریستی » برای « نابودی » این کشور متهم نمود.
خبرگزاری رسمی سوریه، سانا به نقل از جهاد مقدسی سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور گزارش تفسیری داد العربی این اظهارات را پیش از اعزام به نشست مخالفان سوری در قطر، کشوری که « در خط مقدم عملیات مجرمانه برای ریختن خون مردم سوریه » قرار دارد، بیان نمود.
مقدسی خاطر نشان نمود این اظهارات را دبیر کل یک سازمان عربی بیان نمود که در « طرح تروریستی برای نابودی سوریه » مشارکت دارد.
دمشق از ابتدای قیام مردمی در نیمه مارس که اکنون به جنگ داخلی تبدیل شده است، شورشیان را « باندهای تروریستی مسلح » تحت حمایت مالی کشورهای خارجی به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس مثل قطر و عربستان توصیف می نماید.
سخنگوی وزارت امور خارجه سوریه خاطر نشان نمود « تکرار اظهارات مضحک نبیل العربی درباره تغییر نظام در سوریه، عضو موسس سازمانی که او در آن کار می نماید، عجیب نمی باشد ».
به گزارش تفسیری خبرگزاری فرانسه از دمشق، دبیر کل اتحادیه عرب در آستانه نشست دوحه اعلام نموده بود با توجه به اینکه همه می دانند رژیم سوریه بسیار دوام نخواهد آورد، این نشست برای متحد نمودن دیدگاه مخالفان بسیار مهم به حساب می آید.


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.