کشته شدن ۳ شبه نظامی در داغستان

۲۹ام بهمن ،

رسانه‌های محلی روسیه اعلام کردند، نیروهای امنیتی این کشور امروز (یکشنبه) موفق شدند سه شبه نظامی را در منطقه داغستان واقع در قفقاز شمالی از پای درآورند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت روسیه تدابیر امنیتی را در منطقه داغستان و یک سال پیش از برگزاری المپیک زمستانی سال ۲۰۲۴ میلادی تشدید کرده است چرا که این منطقه مامن اقدامات شبه نظامی گروه‌های جدایی طلب محسوب می‌شود.

خبرگزاری نووستی روسیه نیز گزارش داد که این شبه نظامیان در جنگلی واقع در منطقه داغستان کمین کرده بودند و زمانی که ماموران امنیتی این ناحیه را اوایل صبح امروز بازرسی می‌کردند به روی آنها آتش گشودند.

خبرگزاری اینترفاکس نیز از قول آژانس تحقیقات جنایی روسیه گزارش داد: در جریان این تیراندازی سه شبه نظامی کشته شدند. همچنین هیچ یک از ماموران امنیتی روس مجروح نشده‌اند.

دولت مسکو در حال انجام عملیات برای سرکوب اقدامات دامنه دار شبه نظامیان جدایی طلب در منطقه داغستان قفقاز شمالی است.

همچنین ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه نیز از تمامی نیروهای امنیتی این کشور درخواست کرده تا تدابیر امنیتی شدیدی را برای برگزاری هر چه بهتر و امن‌تر المپیک زمستانی سال ۲۰۲۴ میلادی که قرار است در منطقه سوشی واقع در دره سیاه برگزار شود، اتخاذ کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.