کشتی‎گیر مضروب لرستانی: حرمت کشتی شکسته شد/ چرا در سالن مسابقه هم امنیت نداریم؟

۱۹م اسفند ،

Borna GHasemi (21 of 28)-1.jpg

میلاد خسروی گفت: هیچ‎کس از مسوولان فدراسیون کشتی به من زنگ نزده است.

این کشتی‎گیر لرستانی که روز قبل در مسابقات قهرمانی کشور توسط یکی از تماشاگران با چاقو مضروب شد، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به این اتفاق اظهار کرد: در حال گرم کردن برای رویارویی با حریف کهگیلویه و بویراحمدی خودم بودم که ناگهان یکی از تماشاگران به سرعت نزدیک شد و در حالی که الفاظ رکیک نثار من می‎کرد با چاقو حمله‎ور و مرا مضروب کرد و دیگر هیچی نفهمیدم.

وی با بیان این‎که ظاهراً این فرد از همشهریان کشتی‎گیر حریفم بوده، تصریح کرد: متأسفانه این اتفاق آن‎هم در رقابت‎های قهرمانی کشور رخ داده که به هیچ وجه قابل تصور نیست. چرا کشتی‎گیر نباید در سالن ورزشی هم امنیت داشته باشد؟

خسروی با تأکید بر این‎که متأسفانه در حالی‎که ورزش قداست خاصی دارد اما حرمت کشتی با این اتفاق شکسته شده، ادامه داد: بعد از این اتفاق حتی یک پزشک در سالن وجود نداشت و فرد ضارب نیز توسط تماشاگران دستگیر شد.

این کشتی‎گیر لرستانی یادآور شد: پس از این اتفاق مرا به بیمارستان سینا متتقل کردند و موقعی که جریان را به پزشک گفتند وی به حالت تمسخر گفت مگر سالن ورزشی جای چاقوکشی است؟

وی در ادامه گفت: تا الان هیچ کس از فدراسیون کشتی حتی یک تماس کوچک با من نگرفته ولی انتظار دارم موضوع را به جد پیگیر شوند تا بار دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری در سالن‎های ورزشی نباشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.