کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان/ اجتناب بهزادی مقدم از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > کشتی – ایسنا نوشت:

فرنگی‌کار وزن ۵۵ کیلوگرم ایران از رویارویی با کشتی‌گیر رژیم اشغالگر قدس اجتناب کرد.
در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، مصطفی بهزادی مقدم در دیدار رده‌بندی وزن ۵۵ کیلوگرم به کشتی‌گیری از رژیم اشغالگر قدس خورد که از رویارویی با وی اجتناب کرد. او با این کار جوانمردانه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین شانس کسب مدال برنز را از دست داد.
همچنین بهنام شجعی که در دور یک چهارم نهایی به حریف آذربایجانی خود باخته بود، با صعود این کشتی‌گیر به فینال در گروه شانس مجدد توانست با شکست دادن ولادیسلاو نوساچ از اوکراین با نتیجه ۳ بر صفر به دیدار رده‌بندی راه یابد. او باید در رده‌بندی به مصاف ساموئل استول از آمریکا برود.
شجعی پس از استراحت در دور اول موفق شده بود بولات بگژانوف از قزاقستان را شکست دهد اما در مرحله یک چهارم نهایی به عباس عبدالله‌یف از آذربایجان باخته بود.
پیش از این یوسف قادریان در وزن ۸۴ کیلوگرم موفق شده بود با شکست دادن کشتی‌گیرانی از قرقیزستان، مقدونیه، آذربایجان و ترکیه، به دیدار نهایی راه یابد. قادریان باید در فینال با سوسروکو کوژوکوف از روسیه کشتی‌ بگیرد.
ضمن اینکه در وزن ۶۶ کیلوگرم رامین طاهری به دیدار رده‌بندی راه یافته بود که تا ساعاتی دیگر باید به مصاف تیگران آبراهامیان از ارمنستان برود.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.