کشتی گیران ایران پس از قهرمانی در خاک آمریکا/ خدا را شکر شرمنده مردم نشدیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > کشتی – ایسنا نوشت:

کمیل قاسمی پس از قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی آزاد،اظهار کرد: کشتی گرفتن با آمریکا در کشورش سخت است اما حمایت ایرانی‌ها از تیم ملی به شکلی بود که احساس می‌کردیم در ایران داریم با آمریکا مبارزه می‌کنیم.قاسمی در مورد کشتی‌هایش گفت: من سه کشتی گرفتم که هر سه مسابقه‌ام را بردم. در مجموع جام جهانی سطح بالایی داشت و رقبای خوبی به لس‌آنجلس آمده بودند. ما بهترین تیم دنیا هستیم چون بیشتر از همه هم زحمت و سختی می‌کشیم. جواب این تلاش‌هایمان را هم در جام جهانی گرفتیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.
این در حالی است که رضا یزدانی ملی پوش وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی آزاد ایران هم در همین زمینه گفت:«خوشحالم توانستیم از عنوان قهرمانی سال قبل دفاع کنیم. هموطنان زیادی هم به سالن مسابقه آمده بودند و ما را تشویق می کردند که خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم. این قهرمانی را به همه مردم تبریک می گویم. بچه ها و جوان‌های تیم واقعا خوب کشتی گرفتند.
اما یزدانی پس از کشتی با حریف روس خود دچار تنگی تنفس شد که با تلاش‌های به موقع دکتر امیر ساسان و دکتر آزاد بخت مشکلش برطرف شد و در حالی که روی برانکارد دراز کشیده بود به بیمارستان منتقل نشد. یزدانی در مورد این حادثه گفت: ریه‌ام دچار عفونت شده بود و مشکل داشتم. پس از کشتی وقتی پائین آمدم دچار حمله ناگهانی شدم اما خدا را شکر بر طرف شد.

احسان لشگری هم با بیان اینکه از ماه‌ها قبل تمرینات خوبی داشتیم و خوشحالم که توانستیم در جام جهانی مزد زحماتمان را بگیریم ادامه داد:«در المپیک هم با حریف روسم کشتی گرفته و پیروز شده بودم. اما در کشتی با آمریکا مصدوم شدم. مقابل روسیه مصدومیت داشتم اما به خاطر تیم مان و کشورم کشتی گرفتم که خوشبختانه شرمنده مردم نشدم.»
لشگری به حمایت هواداران ایرانی اشاره کرد و گفت:« ایرانی‌ها همدیگر را دوست دارند و بخشی از این موفقیت به خاطر حمایت آنها از تیم ملی کشورشان بود. من این قهرمانی را به همه مردم ایران تبریک می گویم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.