کشف اختلاس ۷۷۵ میلیون تومانی در شهرستان بهار

۳۱اردیبهشت،

فرمانده انتظامی شهرستان “بهار” همدان از کشف اختلاس ۷۷۵ میلیون تومانی در یکی از شرکت های بیمه ای و دستگیری ۵ نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش گروه جتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان “بهار” همدان از کشف ۸۴ مورد اختلاس با مبالغی بالغ بر ۷۷۵ میلیون تومان در یکی از شرکت های بیمه ای این شهرستان خبر داد و گفت: در پی ارجاع پرونده ای از دادسرای عمومی انقلاب شهرستان بهار در خصوص بروز اختلاس در یکی از شرکت های بیمه ای این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی بهار قرار گرفت. 
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم ردیف اول پرونده شخصی است به نام “م” که اقدام به صدور بیمه نامه با مستندات جعلی می کرده است. 
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: پس از هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضایی فرد مذکور مورد پیگرد قرار گرفته و طی یک سری عملیات پلیسی دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده وی به صدور ۸۴ فقره بیمه نامه جعلی اعتراف می­کند. 
سرهنگ زارعی افزود: در ادامه تحقیقات و بازجویی ها، متهم به همکاری با ۴ نفر دیگر اعتراف کرد که نهایتاً پلیس آگاهی توانست با پیگیری موضوع پنج نفر را در این رابطه دستگیر و مبلغ ۷۷۵ میلیون تومان اموال اختلاس شده را بازپس گیری نماید./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.