کشف انبار بزرگ قاچاق موتورسیکلت درتهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار بزرگ قطعات قاچاق موتورسیکلت به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  به‌نقل از روابط‌ عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سیروس فتحی از کشف انبار بزرگ قطعات قاچاق موتورسیکلت به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پاکدشت در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه فردی در یک انبار اقدام به نگهداری تعداد بسیاری موتورسیکلت مزایده‌ای و غیرمجاز می‌کند، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این انبار که شامل پنج سوله بزرگ بود، ۶۰۰ دستگاه انواع موتورسیکلت مستعمل را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با بررسی ماموران مشخص شد، متهم به نام «الف ـ ر» هیچ‌گونه مدرکی مبنی بر خرید مزایده‌ای این موتورسیکلت‌ها در دست ندارد.

فتحی تصریح کرد: در بازرسی‌های بیشتر از این انبار مقادیر قابل توجهی قطعات موتورسیکلت به تعداد تقریبی ۱۰ میلیون قطعه خارجی و ایرانی شامل سیلندر موتور، لاستیک، کاسه نمد، کارتل، کیلومترشمار موتورسیکلت، باطری، کمک فنر، قاب بغل، طوقه، سرسیلندر موتورسیکلت، کاور موتور، چرخ دنده، اگزوز، باک که اکثر آنها با مارک خارجی و مربوط به کشور چین است، به همراه مقدار بسیاری کارتن و پلاستیک مخصوص بسته‌بندی کالاهای موجود به ارزش ۳۵ میلیارد ریال کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، متهم قطعات وارداتی چینی را پس از خریداری در این محل دپو و با بسته‌بندی‌های مطلوب با لیبل شرکت‌های معتبر و معروف به فروش می‌رساند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان گفت: از آنجا که متهم هیچ‌گونه مجوزی برای نگهداری و بسته‌بندی و خرید این کالاهای خارجی نداشت، ماموران پس از هماهنگی با رئیس دادگاه عمومی بخش شریف‌آباد انبار موردنظر را پلمب و متهم را برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل کردند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.