کشف بیش از دو تن مواد مخدر در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حبیب الله مردانپور گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در یک عملیات مشترک به همراه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، روز گذشته موفق به توقیف یک فروند شناور شدند.

وی افزود: پس از انتقال لنج صیادی به اسکله اداره بندر جاسک، دو تن و ۴۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

سرهنگ مردانپور با اشاره به دستگیری ناخدا و هشت ملوان شناور توقیفی خاطرنشان ساخت: در بازجویی های فنی انجام شده مشخص شد شناور مذکور پاکستانی و متعلق به فردی به نام ” محمد ” اهل گودار پاکستان بوده که جهت گمراه کردن ماموران از پلاک ثبت چابهار به صورت تقلبی و غیرقانونی استفاده نموده است.

به گفته این مقام مسئول، مبدا حرکت آنان از کشور پاکستان بندرگوادر به سمت آب های ایران جهت تحویل مواد مخدر به شناورهای تندرو و انتقال آن به شهرستان میناب و بندرعباس و از آن طریق نیز قصد عزیمت به منطقه ”خور فکان“ واقع در کشور امارات را داشته است.

معاون عملیات مرزبانی ناجاخاطرنشان کرد: از متهمان دستگیر شده هفت تن آنان تبعه کشور بیگانه،ساکن بلوچستان بخش ”وندر“ بوده و فقط یک تن از آنان به نام ” حافظ – ب ” تابعه ایران بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.