کشف بیش از ۳۷۰کیلو مواد مخدر در شهرستان زابل

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم قربانزاده جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۳۷۲ کیلو مواد مخدر در شهرستان زابل خبرداد و در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سفیدابه و ایست و بازرسی این شهرستان درپی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی برحمل مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیونت سریعا با تشکیل اکیپی از ماموران مبارزه با مواد مخدر اقدامات پلیسی را آغاز کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در ادامه بیان داشت: ماموران ضمن انجام عملیات شناسائی موفق شدند خودروی مورد نظر را متوقف و دربازرسی از آن ۳۷۲ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل اتاق عقب خودرو جاسازی شده بود کشف وضبط کنند. قربانزاده همچنین خاطرنشان ساخت: راننده خودرو نیز دستگیر وپس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان در خاتمه با اشاره به اثرات مخرب مواد مخدر بر پیکره خانواده همچنین اعضای یک جامعه نظیر قشر جوان ونوجوان جامعه از مردم خواست برای ریشه کن کردن این معظل اجتماعی با پلیس همکاری کرده وهرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.