کشف بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قشم

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

IMG_0479-2.jpg

فرمانده پایگاه دریابانی قشم از انهدام ۳محموله بزرگ قاچاق سوخت و کشف بیش از ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرزهای آبی این جزیره خبر داد.

به گزارش تفسیری سرویس «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، سرهنگ قلندر لشکری با اعلام این خبر گفت: گشت دریایی ناو گروه شناوری این پایگاه با دریافت خبر بارگیری سوخت توسط دو فروند لنج از ساحل یکی از روستاهای این جزیره، در جهت مسیر احتمالی حرکت آنها iبه سمت آب‌های آزاد حاضر شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم ادامه داد: مأموران دریابانی این پایگاه با همکاری ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار سپاه پاسداران برای توقیف شناورها و جلوگیری از خروج سرمایه ملی کشور iبه موقعیت اعزام شدند.

لشکری افزود: مأموران با تشدید گشت‌های محسوس و نا محسوس دریایی، شناورها را پیش از خروج از مرزهای آبی کشورمان شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم iبه هوشیاری مرزبانان این جزیره در حفظ و حراست از این منطقه از مرزهای آبی کشورمان اشاره و تصریح کرد: مأموران حین انتقال شناورها توقیفی iبه اسکله، iبه یک فروند لنج سوختی دیگر نیز برخورد و سریعاً شناور را متوقف کردند.

لشکری با اشاره iبه دستگیری ۲۰ قاچاقچی در این عملیات خاطرنشان کرد: در بازرسی از شناورهای توقیف‌شده ۲۲۰ هزارلیتر گازوئیل قاچاق و ۱۵ دستگاه موتور تخلیه قوی سوخت کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در مجموع این عملیات سه فروند لنج از چرخه فعالیت در امر جابه‌جایی قاچاق خارج و ۲۰ قاچاقچی نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل دادسرا شدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.