کشف بیش از ۳۵ هزار نخ سیگار قاچاق

کشف بیش از ۳۵ هزار نخ سیگار قاچاق، اعتراف سارقان داخل خودرو به ۱۴ فقره سرقت و ملاقات مردمی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم در سامانه ۱۹۷ از عناوین اخبار انتظامی قم است.

مهر: کشف بیش از ۳۵ هزار نخ سیگار قاچاق، اعتراف سارقان داخل خودرو به ۱۴ فقره سرقت و ملاقات مردمی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم در سامانه ۱۹۷ از عناوین اخبار انتظامی قم است.
 
در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش کالای دخانیاتی خارجی قاچاق توسط متصدیان یکی از واحدهای صنفی سطح شهر موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی قرار گرفت.
ماموران پس از تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضایی از واحد صنفی مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه تعداد ۳۵ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.
 
در این رابطه واحد صنفی مذکور پلمپ و متصدیان آن به جرم خرید و فروش کالای قاچاق دستگیر شدند.
 
اعتراف سارقان داخل خودرو به ۱۴ فقره سرقت
ماموران انتظامی شهرستان قم با گشت زنی در سطح شهر و اجرای ماموریت به یک دستگاه خودروی سمند با سه نفر سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
 
ماموران در بازرسی از خودروی موصوف تعدادی ابزار و آلات تخریب قفل، کارت سوخت، تلفن همراه، پیچ گوشتی و وجه نقد را کشف کردند.
 
متهمان در تحقیقات و بازجویی های پلیس به ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
 
ملاقات مردمی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم در سامانه ۱۹۷   
 
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: سرهنگ مهاجر معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه از ساعت هشت و نیم صبح الی ۱۱ صبح در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ حضور خواهد یافت.
 
سرهنگ فاضل نیا گفت: شهروندان می توانند هر گونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و یا تقدیر و تشکر خود را از کارکنان نیروی انتظامی با سامانه ۱۹۷ در میان گذاشته و در صورت تمایل به صورت حضوری در تاریخ مذکور به دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان انقلاب، کوچه ۴۸، مجتمع یاس مراجعه و در دیدار چهره به چهره با معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ملاقات و نسبت به رفع مشکلات انتظامی خود اقدام کنند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.