کشف خودروی حامل سلاح در حومه دمشق/ درگیری با گروههای مسلح در حمص و درعا

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الثوره سوریه گزارش داد: نیروهای امنیتی سوریه گروههای تروریستی را در برخی مناطق و شهرها  مورد حمله قرار دادند و علاوه بر وارد کردن ضربات سنگین مقادیر زیادی سلاح و دستگاههای پیشرفته از آنها به غنیمت گرفتند.

در “داریا” در حومه دمشق نیروهای مسلح سوریه یک  خودروی حامل مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و تعدادی تروریست را دستگیر کردند.

نیروهای مسلح سوریه در استان درعا علیه گروههای مسلحی که اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان کرده بودند حمله گسترده ای انجام دادند و تعدادی از آنها را کشته و برخی دیگر را زخمی کردند.

منابع امینتی در درعا اعلام کردند: نیروهای مسلح سوریه در منطقه “طفس” در حومه درعا ضمن حمله به گروههای تروریستی تعدادی را کشتند و برخی دیگر را به اسارت درآوردند.

این منابع افزودند: در میان کشته شدگان برخی تروریستهای سرشناس همانند ادهم بدیوی الزغبی، مهند احمد هزاع الزعبی، قاسم محمد المصری و محمد احمد الزعبی حضور دارند.

نیروهای مسلح سوریه در مناطق “بصری الشام” و “ازرع” در درعا نیز با گروههای مسلح درگیر شدند و شماری از آنها را از پای درآوردند  و در منطقه “الصنمین” در درعا دو تن از تروریستها را به نام خضر قاسم عبدالقادر و مفید محمد المهدی را کشتند.

نیروهای امنیتی سوریه همچنین به تروریستهایی که اقدام به حمله به مردم وخودروهای عبوری در نزدیکی سوق الغنم در جاده السلمیه حمص کرده بودند درگیر شدند و تعدادی را از پای درآوردند و برخی دیگر را زخمی کردند.

در” الشماس” در شهر حمص نیز یک کارگاه ساخت مواد منفجره کشف و ضبط شد.

در حومه “القصیر” در حمص نیز نیروهای مسلح سوریه یک مخفیگاه تروریستها را منطقه “الاذنیه” ویران کردند و تعدادی را کشتند و برخی دیگر را زخمی کردند.

این در حالی است که پاکسازی منطقه سیف الدوله در حلب نیز ادامه پیدا کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.