کشف صدها موبایل قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۵۲۵ دستگاه تلفن همراه قاچاق طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

کشف صدها موبایل قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش ممتاز نیوز، سردار مجید شجاع در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان، مرزبانان هنگ تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور موفق به کشف ۵۲۵ دستگاه تلفن همراه قاچاق طی دو عملیات جداگانه شدند.

وی اظهار کرد: مرزبانان حین کنترل خودروهای در حال خروج از کشور به یک دستگاه تریلی مشکوک و پس از توقیف و بازرسی آن ۲۳۵ گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در قسمت کابین راننده جاساز شده بود کشف کردند.

سردار شجاع در ادامه از عملیاتی دیگر که منجر به کشف ۲۹۰ عدد گوشی قاچاق شد، خبر داد و افزود: مرزبانان ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد موفق شدند از یک دستگاه خودروی تریلی دیگر این تعداد گوشی سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در قسمت بار خودرو جاساز شده بود کشف کنند.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش ۵۲۵ دستگاه گوشی تلفن قاچاق را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند و دراین‌ارتباط دو متهم دستگیر و به همراه گوشی‌های مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: گوشی‌های سرقتی تحویل اداره آگاهی می‌شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی خواهد شد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.