کشف محموله ۵ میلیاردی گوشی تلفن همراه + عکس

۱۲م آذر ،

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف محموله پنج میلیارد تومانی گوشی های قاچاق خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرهنگ عباسعلی محمدیان در این باره گفت: ۲۶ آبان امسال پس از خروج یک دستگاه کامیون از مسیر اصلی جاده ، مأموران انتظامی استان اصفهان با متوقف کردن خودرو مذکور اقدام به بررسی اسناد و مدارک محموله پرداختند. در شرایطی که اسناد و مدارک محموله نشان از حمل محموله “لوازم پخش صوتی” داشت ، مأموران با بازرسی محموله مورد اطلاع پیدا کردند که بر خلاف اسناد و مدارک ارائه شده ، کامیون مذکور در حال انتقال محموله گوشی تلفن همراه به تهران است .


وی گفت: با کشف محموله گوشی های تلفن همراه و بررسی اسناد و مدارک به دست آمده ، کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان اطلاع پیدا کردند که علاوه بر کامیون کشف شده ، تعداد ۵ دستگاه کامیون دیگر نیز اقدام به انتقال محموله گوشی های تلفن همراه به مقصد تهران کرده اند. بلافاصله هماهنگیهای لازم انجام و موضوع برای بررسی در دستور کار معاونت قاچاق پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . کارآگاهان با انجام هماهنگی با دادسرای انقلاب اسلامی و گمرک تهران ، با شناسایی ۵ دستگاه کانتینر در گمرک تهران ، با حضور عوامل گمرک اقدام به فک پلمب ۵ دستگاه کانتینر کرده و در بازرسی از داخل آنها موفق به کشف دهها هزار دستگاه انواع گوشی تلفن همراه ساخت کشور چین شدند .


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به ارزش ۵ میلیارد تومانی محموله کشف شده گفت : در پی کشف محموله گوشی های تلفن همراه از سوی مقام قضایی دستور توقیف محموله مذکور صادر و برای صاحب محموله قاچاق نیز قرار وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی صادر شده است .


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.