کشف موادمحترقه از ۱۵ واحد صنفی در اسفراین

۰۹م اسفند ،

ماموران انتظامی اسفراین استان خراسان شمالی امروز طی یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند تعداد ۶۵۴ عدد انواع مواد محترقه را از ۱۵ واحد صنفی کشف کنند.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”حسین بدری”با اعلام این خبر افزود:در راستای اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد محترقه و همچنین در پی گزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد محترقه در سطح شهرستان اسفراین ، بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند. 
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازرسی از ۱۵ واحد صنفی تعداد ۶۵۴ عدد انواع مواد محترقه کپسولی پروانه ای را کشف کردند. 
وی با اشاره به تشدید برخورد با فروشندگان و تهیه کنندگان مواد محترقه خطرناک در سطح شهرستان اسفراین ، اظهار داشت: همه ساله با نزدیک شدن به روزهای آخر سال احتمال خطر استفاده از مواد محترقه متصور بوده که والدین باید از هم اکنون مراقب فرزندان خود باشند و از خطرهای ترقه آنان را آشکار کنند.
“بدری” ضمن تقدیر از شهروندان در خصوص همکاری با پلیس ، گفت: همشهریان می توانند به منظور جلوگیری از خطرات و آسیب های ناشی از بکارگیری مواد محترقه و آتش زا، در صورت ملاحظه عاملان تولید یا توزیع ، مراتب را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.