کشف مواد مخدر در بار فلفل

۱فروردین ۱۳،

۷۰ کیلو تریاک از بارفلفل یکدستگاه خودرو با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز کشف شد.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ «مجید رضا شیرزادی» سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اعلام این خبر گفت:  طی انجام تحقیقات نامحسوس و رصد کردن فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر مأموران متوجه شدند که یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد دارد یک محموله مواد مخدر را از استانهای جنوبی وارد استان البرز کنند.
 
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده مشخصات خودرویی که قاچاقچیان قصد داشتند مواد مخدر را به وسیله آن و در پوشش محصولات کشاورزی (گوجه فرنگی، بادمجان و فلفل سبز) به شهرستان کرج انتقال دهند را به دست آورند.
 
سرهنگ شیرزادی افزود: مأموران با تحت کنترل گرفتن محورهای مواصلاتی استان و حضور نامحسوس در سطح جاده های اصلی استان به محض ورود خودروی مذکور به حوزه استحفاضی فرماندهی انتظامی استان  شناسایی وتحت محاصره نامحسوس قرار دادند تا اینکه پس از یک ساعت تعقیب نامحسوس خودروی مذکور در محل قرار برای تحویل بار به خریدار توقف کرد.
 
وی گفت: خریدار محموله مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه کامیون و تعداد ۴ نفر دیگر از همدستان خود برای جابجایی محصولات کشاورزی حاوی مواد مخدر از کامیون حمل محموله به کامیون خود بر سر قرار حاضر شدند، فارغ از اینکه کلیه تحرکات و ترددهای آنها از ساعتها پیش تحت کنترل مأموران قرار دارد.
 
شیرزادی اظهار داشت: سرانجام مأموران در یک اقدام ضربتی و کاملاً غافلگیرانه در حالی که قاچاقچیان در حال جابجایی مواد مخدر بودند هر۶ عضو اصلی این باند را دستگیر کردند و در بازرسی از بار محصولات کشاورزی موفق شدند مقدار ۷۰ کیلو و۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که بسیار ماهرانه داخل بار فلفل سبز جاسازی شده بود را کشف کنند.
 
گفتنی است متهمان دستگیر شده بهمراه خودروی توقیفی و مواد مخدر کشف شده، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.