کشف نارنجک درخطوط ریلی آتن ساعت ها فعالیت قطار شهری را متوقف کرد

۱۸اردیبهشت،

به گزارش ایرنا، رسانه های خبری یونان سه شنبه شب گزارش دادند که یک نارنجک دستی در نزدیکی خطوط ریلی قطار داخل شهری واقع درمنطقهˈ آگیا نیکولائوˈ واقع درمرکز شهرآتن سبب شده که حرکت قطارهای داخل شهری برای ساعت ها متوقف شود و مردم درحالتی ازسرگردانی بسر برند.

نیروهای ویژه خنثی کردن بمب های انفجاری و نیروهای مبارزه با تروریسم بلافاصله وارد عمل شدند و ضمن خنثی کردن ، نارنجک را بررسی بیشتر در اختیار ارتش قرار دادند.

تا کنون کسانی و یا گروه هایی که اقدام به بمب گذاری می کردند،برای این که جان اشخاص بی گناه در مخاطره قرارنگیرد، طی تماس هایی با رسانه های خبری ضمن اخطار به پلیس، خواستارتخلیه و دورکردن مردم ازمحلی که بمب گذاری کرده بودند، می شدند.

مسئولان و نیروهای امنیتی پس ازاطلاع یافتن ازطریق رسانه ها بلافاصله اقدامات امنیتی لازم را انجام می دادند، اما این بار چنین اقدامی برای مطلع کردن نیروهای امنیتی و مسئولان صورت نگرفته و این امر سبب نگرانی بیش از پیش مسئولان امنینی کشور شده است.

خطوط ریلی و قطارهای دورن شهری در یونان معمولا بیش ازهر وسیله نقلیه دیگر مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد و معمولا ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی بسیارشلوغ می باشند.

اروپام**۲۱۷۰** ۱۹۱۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.