کشف کیسه طلا در چاه فاضلاب

سارقانی که پس از سرقت کیسه حاوی طلاهای یک خانواده در شهرستان شهریار، آن را درون چاه فاضلاب خانه پنهان کرده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش بی باک به نقل از جام‌جم، چندی پیش زنی با حضور در شعبه هشتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با ارائه شکایتی از سرقت طلا و پول از خانه‌اش خبر داد.

شاکی گفت: پس از بازگشت از سفر متوجه شدیم قفل در ورودی خانه تخریب شده و اثاثیه به هم ریخته است.

در ادامه معلوم شد سارقان شبانه وارد خانه شده و چهار میلیون تومان پول نقد و کیسه حاوی طلاهایم به ارزش ۱۴ میلیون تومان را سرقت کرده‌اند.

در پی این شکایت، پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و جستجو برای دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه آغاز شد.

در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، زن شاکی چند روز پیش بار دیگر با حضور در پلیس آگاهی از پیدا شدن کیسه طلاهایش خبر داد.

شاکی گفت: هنگام نظافت آشپزخانه متوجه گرفتگی چاه فاضلاب شدم بنابراین با یک شرکت لوله‌بازکنی تماس گرفتم. کارگرها حین کار متوجه شدند کیسه‌ای راه لوله را بسته است بنابراین، آن را به من دادند و پس از باز کردن کیسه متوجه شدم همان کیسه طلاهای مسروقه است اما از پول‌های دزدیده شده خبری نبود.

با اطلاعات به دست آمده از این زن، ماموران برای بررسی موضوع عازم محل شدند و بررسی در این زمینه را آغاز کردند.

در تحقیقات معلوم شد سارقان از ترس بازگشت صاحبخانه دستپاچه شده و کیسه طلاها را به درون چاه فاضلاب انداخته‌اند تا در فرصتی دیگر آن را از محل خارج کنند. با کشف کیسه طلاها، جستجوی پلیس برای دستگیری سارقان و کشف پول‌های سرقت شده از شاکی ادامه دارد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.