کشف یک گونه تازه از باکتری های مغناطیسی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

بر اساس این تحقیق این گونه تازه از باکتری های مغناطیسی می تواند در ردیابی دارو در سلولهای بدن بیمار کمک کند.

به گزارش تفسیری خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از خبرگزاری ANSA ایتالیا بخش علم و تکنولوژی، یک گونه تازه از باکتری های مغناطیسی در ایالات متحده شناسایی شده اند.

بر اساس این گزارش تفسیری، این گونه تازه در دهانه رودخانه در ایالات متحده شناسایی شده است که می تواند در زمینه پزشکی مفید باشد.

براین اساس، برای شناسایی ویژگی های باکتری microbussola یک گروه از پژوهشگران ایتالیایی از موسسه ملی ژئوفیزیک و آتشفشان LNGV تحقیقی راانجام داده اند که گزارش تفسیری این تحقیق در مجله میکروبیولوژی محیط زیست انتشار یافته است.

فابیو فلوریندو، یکی از رهبران این تحقیق گفت: در حال حاضر حضور بلورهای مگنتیت در این باکتری تایید شده است و ما باید هنوز خواص این باکتری که بسیار زنده است را مورد مطالعه قرار دهیم.

این باکتری که مگنتیت بلک موری نام دارد در نزدیکی دهانه رودخانه NEPONSET، توسط یک گروه از محققان دانشگاه نوادا، شناسایی شد.

برای درک iبهتر ویژگی های مغناطیسی، مگنتیت بلک موری در آزمایشگاه LNGV توسط یک تجزیه و تحلیل کشت شد.

براساس این تحقیق، این تجزیه و تحلیل که توسط میکروسکوپ الکترونی انجام شده است حضور یک ساختار زنجیرهز ای از بلورهای مگنتیت خالص را نشان می دهد، که هر کدام از این بلورها iبه اندازه ۲۰-۵۰ نانومتر یعنی بیش از ۱۰ برابر قطر مارپیچ دوگانه DNA، است.

مگنتیت بلک موری متعلق iبه رده باکتری های مگنتیتی است، این باکتری ها موجودات تک سلولی می باشند که داخل آنها بلورهای کوچک حساس iبه میدان مغناطیسی، نوعی قطب نمای بیولوژیکی ایجاد نموده اند.

این نوع باکتری ها می توانند برنامه های قابل توجه توجه در بسیاری از زمینه ها، بخصوص در پزشکی کنترل از راه دور حمل و نقل داروها در داخل سلولهای بیمار را iبه طور مستقیم را حمایت نمایند./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.