کشف ۲۱فقره سرقت کیف قاپی در غرب استان تهران

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس،”سرهنگ منصور خدادادی” رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در سطح شهرستان شهریار و شهرکهای اقماری، ماموران پلیس آگاهی دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ خدادادی افزود: در تحقیقات اولیه و بررسی شیوه و شگرد سارق از مالباختگان مشخص شد سرقتها توسط چند نفر و بوسیله یک دستگاه موتورسیکلت و عمدتا در زمانهای خلوت خصوصا ظهرها انجام شده که بلافاصله مشخصات سرنشینان و موتورسیکلت در اختیار اکیپی از ماموران پلیس آگاهی وکلانتریهای تابعه شهریار قرار گرفت.
خدادادی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس ۲سارق کیف قاپ در شهرستان شهریار مورد شناسائی قرار گرفت و هر دو نفر بنامهای ۱-” سعید” ۲- “میلاد” دستگیر شده و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند.
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: در تحقیقات پلیس از متهمان دستگیرشده ،سارقان به ۲۱ فقره سرقت کیف قاپی در سطح شهریار،فردوس،خادم آباد وامیریه اعتراف کردند.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امیر:

    با سلام و احترام
    دوستانی که گوشی یا لپ تاپ خودرا گم کرده اند یا به سرقت رفته است تنها در سامانه رسمی و کشوری به نام همیاب ۲۴ ثبت نمایید و در سایت های نامعتبری که اطلاعات شخصی شما و کالا را به نمایش می گذارند جدا خودداری بفرماید تا دچار مشکلاتی هم چون اخاذی و سو استفاده از شماره تماس نشوید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.