کشف ۱۷ میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران

۲۹ آبان ،

با اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه در غرب استان تهران طی سه روز قبل ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ گلزاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در جهت جلوگیری از قاچاق کالاهای ممنوعه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیس و شناسایی سوله ها و انبارهای دپوی کالاهای قاچاق موفق به کشف مقادیر بسیاری کالای قاچاق شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در اجرای این طرح در مدت سه روز با انجام اقدامات پلیس تعقیب و گریز و مراقبت شبانه روزی از سوی مأموران هشت قلم کالای قاچاق کشف شد.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت این اقدام شامل ۱۴ میلیون و ۱۵۵ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال مقادیری مشروبات الکلی به ارزش ۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال ۱۲۷ هزار لیتر روغن موتور به ارزش ۵ میلیارد ریال ۱۴۰ هزار و ۳۸۴ عدد نوع قرص و کپسول قاچاق به ارزش ۱۶۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بوده اند.

همچنین کشف یک هزار و ۲۴۰ عدد آمپول هورمونی به ارزش تقریبی ۴۳۴ میلیون ریال، مقادیری سوخت و توقیف پنج دستگاه خودرو به ارزش ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، و ۱۹۲ کیلو ۵۰۰ گرم گرم پودر بدنسازی و مکمل ورزشی از دیگر اقدامات مأموران در هشت عملیات پلیسی در سطح شهرستان های شهریار اسلامشهر رباط کریم قدس و ملارد بوده است در عملیاتها همچنین ۱۶ قاچاقچی که ۱۳ تن آنها مرد و سه تن دیگر زن بودند نیز دستگیر شدند.

به گفته وی، ارزش محموله های مکشوفه ۱۷ میلیارد و ۷۶۵ میلیون و ۴۶۶ ریال بوده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.