کشف ۲ خودروی سرقتی در محدوده کلانشهر تهران

۲۹م اسفند ،

برای جستجوی خودروی سرقتی خود اینجا کلیک کنید ؛

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: عوامل پلیس راهور تهران با تشدید فعالیت های خود توانستند ۲ خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند.

 
سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: پلیس راهور تهران با برقراری جلسات متعدد و مستمر خود با مسئولین مرتبط می کوشد تا فضای راههای سطح شهر را برای هموطنان آماده سازد و در این خصوص از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.
*کشف پراید سرقتی شماره پلاک ۷۶۳ب۱۶ ایران۶۸
این مقام مسئول پلیس راهور تهران افزود: ماموران پلیس راهور تهران در حین انجام وظیفه خود در محدوده منطقه ۱۵ ، خیابان قصر فیروزه توانستند یک دستگاه خودوری سرقتی به شماره پلاک ۷۶۳ب۱۶ ایران۶۸ که بلاصاحب رها گشته بود را کشف و ضبط کنند لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری منتقل گردید.
*کشف پژو پارس سرقتی به شماره پلاک ۷۹۸ص۲۶ایران۱۱
این مقام مسئول پلیس راهور تهران اظهار داشت: عوامل پلیس راهور تهران با حضور مستمر و بی وقفه خود در تمامی راههای تهران و با دقت و هوشیاری خود می کوشند تا ضریب امنیت راهها را افزایش دهند و همچنین در این راستا نیز طی انجام وظیفه خود توانستند یک دستگاه خودروی پژو پارس سرقتی را به شماره پلاک ۷۹۸ص۲۶ایران۱۱ که بلاصاحب  در محور دزاشیب رها گشته بود شناسایی و ضبط کنند، که در نهایت خودرو با تنظیم صورت جلسه به کلانتری تحویل گردید. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. اندره قاراپطیان:

    ون دلیکا نقره ای رنگ به شماره ۶۷۱ ت ۶۳ ایران ۲۲ به سرقت رفته است اگر کسی خبری یا اطلاعی در این خصوص دارد با شماره ۰۹۱۲۱۸۳۳۴۸۰ تماس حاصل نماید

  2. .اندره قاراپطیان:

    Andregharapetian@gmail.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.