کشف ۲۰۷ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

۱۷م آذر ،

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۰۷ کیلوگرم مواد مخدر در این استان طی روز قبل خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” خلیل واعظی ” فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت :ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بیرجند حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یکدستگاه خودروی پراید مشکوک که برای بازرسی بیشتر خودرو را متوقف کردند . 
وی ادامه داد : مأموران در بازرسی متوجه شدند که سرنشین خودرو تلفن همراه خود را خاموش و در این میان گوشی تلفن همراه راننده خودرو نیز چندین بار زنگ خورد و راننده اعلام داشته که اشتباه گرفته اید که این موضوع ظن ماموران را مبنی بر راه پاک کن بودن آنان بیشتر کرد .
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود : خودرو و متهمان به یگان امداد شهرستان انتقال و سپس ماموران با خودروی متهمان به محور اصلی اعزام شدند که در حین گشت زنی در این محور به یک دستگاه خودروی وانت پیکان که بصورت بلا صاحب در پمپ بنزین حاشیه محور پارک شده بود مشکوک شدند .
سرهنگ ” خلیل واعظی ” تصریح کرد : ماموران به بازرسی خودرو پرداخته و موفق به کشف مواد مخدر از داخل خودرو شدند .
وی اظهار داشت :خودرو وانت پیکان به یگان امداد انتقال و مأموران در بازرسی دقیق از خودرو موفق به کشف مقدار ۲۰۷ کیلو گرم تریاک در قالب ۱۴۰ بسته شدند . 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد : در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر که با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال شدند و اقدامات پلیس شهرستان در خصوص دستگیری راننده متواری شده وانت پیکان همچنان ادامه دارد ./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.