کشف ۳محموله غیرمجاز فروش گونه های جانوری در پایتخت

۲۹م اسفند ،

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از کشف و ضبط ۳محموله غیرمجاز فروش گونه های نادر جانوری در تهران خبر داد و گفت: طی عملیات پایش حدود ۱۲۰ حلقه مار آبی، ۱۵سمندر و ۱۰۸لاک پشت کشف و ضبط شد.

اسماعیل میران زاده در گفت وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: طی پایشی که در روز قبل توسط یگان حفاظت محیط زیست صورت گرفت، از میدان مرکزی تره بار تهران حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ حلقه مار آبی ، ۱۵ سمندر و همچنین ۱۰۸سر، لاک پشت برکه ای خزری و لاک پشت گوش قرمز کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در ادامه بیان داشت: این محموله ها از ۳ فرد متخلف کشف و ضبط شد و ۲نفر از اشخاص متخلف با ملاحظه مأموران یگان حفاظت محیط زیست متواری شدند.

وی با اعلام اینکه سمندرها پس از ضبط به استان لرستان بازگردانده شدند، بیان داشت: مارهای آبی نیز به شمال کشور فرستاده شدند.

وی ادامه داد: محموله های کشف شده پس از کشف و ضبط به طبیعت برگردانده می شوند.

میزان زاده بیان داشت: بر اساس قوانین متخلفین به مراجع قضایی هدایت می شوند و برای آنان ضمن تشکیل پرونده قضایی جریمه نیز در نظر گرفته می گردد.

وی یادآور شد: در مواردی برای اشخاص متخلف حبس نیز در نظر گرفته می گردد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، خاطرنشان کرد: پایش مناطق برای جلوگیری از ادامه دار بودن روند خرید و فروش گونه های نادر جانوری ادامه دارد.

انتهای پیام/


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.