کشف ۵۰ فقره سرقت با دستگیری ۱۹ دزد در قزوین

۱۴م آذر ،

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ساعتی پیش از دستگیری ۱۹ سارق و کشف ۵۰ فقره سرقت در ۲ روز قبل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ پاسدار غلامحسین دارایی اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن در شهر قزوین ، مأموران انتظامی این شهرستان با تشکیل کارگروه ویژه ای ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
وی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی ، مأموران کلانتری ۱۱ قزوین موفق شدند ۲ سارق داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کرده که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو معترف شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: با تلاش مأموران کلانتری ۱۳ قزوین نیز ۲ سارق داخل خودرو دستگیر و ۹ مورد از این نوع سرقت کشف شد. 
سرهنگ دارایی افزود: همچنین مأموران کلانتری ۱۲ قزوین دیروز با دستگیری یک سارق موفق به کشف ۴ مورد سرقت داخل خودرو و قطعات آن شدند.
این مقام مسئول دستگیری یک سارق و کشف ۳ مورد سرقت داخل خودرو در شهرستان البرز قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در روز قبل برشمرد.
وی بیان داشت: در اقدام دیگری مأموران کلانتری ۱۱ قزوین با دستگیری ۲ سارق دخل زن موفق به کشف ۹ فقره دخل زنی در این شهرستان شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ابراز کرد: مأموران کلانتری ۱۷ قزوین نیز یک سارق کیف قاپ را دستگیر که متهم به ارتکاب ۲ مورد کیف قاپی و ۲ فقره سرقت گوشی معترف شده است.
سرهنگ دارایی همچنین از دستگیری ۳ سارق سیم برق توسط مأموران انتظامی شهرستان البرز خبر داد و افزود: سارقان دستگیر شده به ارتکاب ۶ مورد سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کرده اند.
وی اضافه کرد: در شهرک اقبالیه قزوین نیز با دستگیری یک سارق سیم برق ، ۳ مورد سرقت سیم برق در این شهرک کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ قزوین نیز ۳ سارق زورگیر در حین سرقت از سرنشینان یک دستگاه خودرو در قزوین دستگیر شدند.
این مقام مسئول همچنین دستگیری ۳ سارق حین سرقت از یک شرکت تولیدی در شهرستان بوئین زهرا را از دیگر اقدامات پلیس در روز قبل برشمرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.