کشف ۷۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

۲۲ آبان ،

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۷۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد .

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” خلیل واعظی “با اعلام این خبر  گفت : در جهتی مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر از طریق مسیر معدن قلعه زری به سمت شهر خوسف ، بلافاصله یک اکیپ گشت مجهز از پاسگاه سرچاه عماری به این محور اعزام شد .
وی ادامه داد : مأموران پاسگاه سرچاه عماری در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک که راننده به محض ملاحظه مأموران به سمت ماژان و خوسف متواری شد .
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود : پس از اعلام موضوع به مرکز فرماندهی و کنترل شهرخوسف بلافاصله طرح مهار توسط عوامل گشت سرچاه عماری و دسته رزمی ماژان و همچنین یک اکیپ از خوسف اجرا و محورهای مواصلاتی مسدود شد . 
وی اظهار داشت : راننده خودرو در حوالی روستای همند به محض ملاحظه عوامل گشتی به داخل روستا متواری شد که پس از گشت زنی در روستا مشخص شد راننده ، خودرو را در روستا رها و به صورت پیاده متواری شده که پس از بازرسی کل روستا و راه های مواصلاتی و اصلی سطح حوزه موردی ملاحظ نشد . 
سرهنگ ” واعظی ” بیان داشت : مأموران در حین انتقال خودرو به پاسگاه سرچاه عماری به یک دستگاه پیکان وانت به رانندگی (ه.ق) و سرنشینی (ح.ش) که راه پاک کن بودند مشکوک و آن را به پاسگاه منتقل کردند .
وی ادامه داد : مأموران در بازرسی از صندوق و صندلی عقب خودرو پژو ۴۰۵ موفق به کشف ۷۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه شدند . 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد : تحقیقات در خصوص دستگیری راننده پژو ۴۰۵ همچنان ادامه دارد ./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.