کشف ۷۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

۰۷اردیبهشت،

فرمانده انتظامی بندر عباس از کشف ۷۶ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالحسین بسطامی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان با انتقال دو محموله سوختی از تهران به بندرعباس مطلع شدند.
وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی ویژه ضمن انجام گشت های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه کامیون کشنده تانکر دار که در جاده خاکی در حال تردد بودند مشکوک و پس از متوقف نمودن آنها در بازرسی انجام شده ۶۰ هزار لیتر نفت سفید و فاقد هر گونه مجوز قانونی را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی بندرعباس خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در عملیاتی دیگر حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کشنده ولوو کانتینر دار که از مسیر حاجی آباد به بندرعباس در حال حرکت بود مشکوک و برابر مقررات آن را متوقف نمودند.
این مسئول انتظامی اظهار داشت: راننده ولوو با ارائه مدارکی عنوان نمود بار داخل کانتینر خرده بار می باشد و از تهران به مقصد میناب بارگیری شده که پس از بازرسی به عمل آمده از کامیون ۴۸۶ گالن ۲۰ لیتری و ۲ هزار و ۱۶۰ بطری ۳ لیتری جمعا به مقدار تقریبی ۱۶ هزار و ۲۰۰ لیتر مواد سوختی مشکوک به نفت که زیر خرده بار جاساز شده بود کشف شد. 
این مسئول انتظامی تصریح کرد: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و به همراه سوخت های مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان انتقال شدند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.