کشنده دانگ فنگ همچنان قربانی می‌گیرد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

با توجه به آنکه تصمیمی گرفته شد تا این قاتلان (کشنده دانگ فنگ) از صحنه روزگارمان حذف شود ؛ اما همچنان در جاده های کشور می تازند و هرروز قربانیان بیشتری را طلب می کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کشنده دانگ فنگ که قرار بود از گذر مکان حذف شود اما همچنان حضوری فعال دارد تا جایی که طی روزهای گذشته این قاتل بلفتره به جان اتوبوس ولو افتاد.
براساس این گزارش سرهنگ حسنی رئیس پلیس راه استان مرکزی نیز در این باره به خبرنگار خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت ۴ و ۵۵ بامداد سوم آبان ماه در کیلومتر ۱۶ محور اراک به قم کامیون کشنده دانگ فنگ که مسیر شرق به غرب این محور را طی مسیر می‌کرد به علت عدم توجه به جلو و خستگی خواب آلودگی در حین رانندگی با یک اتوبوس ولوو که در همان مسیر در حال حرکت بود برخورد کرد که در پی وقوع این حادثه راننده و سرنشین کامیون کشنده دانگ فنگ به همراه ۲ تن از سرنشینان اتوبوس ولوو در دم جان باختند و ۲ تن از سرنشینان اتوبوس نیز مجروح و اورژانس نیز مجروحین را به بیمارستان ولیعصر اراک منتقل و در آنجا بستری شدند.
وی خاطر نشان کرد: حال مجروحین خوب است و یکی از مجروحین نیز سرپایی مداوا شدند.
گفتنی است این کشنده‌های دانگ فنگ تابه کی در جامعه ما باید حضور داشته باشند باید برای رهایی از آنان به فکر چاره اندیشی باشیم./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.