کشورهای اسلامی در برابر اسلام ستیزی موضع مشترک اتخاذ کنند

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون فرهنگی مجلس در اعتراض به فیلم موهن علیه پیامبر اسلام بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر دستان جنایتکار صهیونیست بین الملل از آستین منادیان حقوق بشر آمریکایی بیرون آمد و با شعار آزادی بیان قلوب نه تنها صدها میلیون مسلمان بلکه همه پیروان ادیان الهی را با توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام جریحه دار کرد.

 

فیلمساز صهیونیست آمریکایی  که از حمایت آشکار دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی برخوردار است در فیلم موهن خود آشکارا به پیامبر نور و رحمت و همه مقدسات اسلامی اهانت می کند و با شجاعت آن را به مثابه یک بیانیه سیاسی علیه مسلمانان قلمداد می کند.

 

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت انقلابی و سلحشور که بیش از سه دهه پرچمدار مقابله با اسلام ستیزی آمریکایی و صهیونیزم بین الملل است، اهانت اخیر را توطئه ای سازمان یافته برای ضربه زدن به بیداری اسلامی و اتحاد مسلمانان قلمداد می کند و ضمن محکوم کردن آن خواهان اتحاد در عمل و موضع مشترک کشورهای اسلامی در برابر اسلام ستیزی آشکار صهیونیزم جنایتکار و آمریکای مدعی حقوق بشر است و اعلام می دارد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار مردم انقلابی ایران یک صدا در راهپیمایی علیه دشمنان اسلام و اهانت کنندگان به رسول گرامی اسلام شرکت خواهند کرد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.