کشوری‌فرد: داور در نیمه دوم عصبی بود

۱۳م اسفند ،

محمدرضا کشوری فرد در خصوص تساوی روز قبل تیم صبا مقابل استقلال عنوان کرد: ما در نیمه اول بازی را خوب آغاز کردیم و در مجموع هم عملکرد خوبی داشتیم اما نمی‌دانم در نیمه دوم چه اتفاقی افتاده بود که داور عصبی شده بود.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: داور در نیمه دوم مشکل داشت و به نظرم جسمش در زمین بود و فکرش در جای دیگر بود. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده بود که پرخاشگری می‌کرد. واقعا متاسفم که داور اینگونه برخورد می‌کرد. او با الفاظ بد با بازیکنان ما صحبت می‌کرد. هر چه دلش می‌خواست می‌گفت.

مدیرعامل باشگاه صبا تصریح کرد: باور نمی‌کردم که داور مسابقه چنین رفتاری داشته باشد. امام زمانی که دیدم تمام بازیکنانم این مسئله را می‌گویند پذیرفتم. داور در نیمه دوم کنترل بازی از دستش خارج شده بود. من دربارهٔ سوت‌های او صحبت نمی‌کنم. بلکه رفتارش درست نبود. برای آقای داور متاسفم که چنین برخوردی را با بازیکنان انجام می‌داد.

وی افزود: شاید آقای جهانبازی هم توجیهات خود را داشته باشد و باید حرف های او را هم بشنویم. نمی‌توانیم یکطرفه قضاوت کنیم. اما آنچه که مشخص بود چهره عصبی او در نیمه دوم بود.

کشوری‌فرد دربارهٔ نتیجه بازی یادآور شد: استقلال تیم بزرگی است و مربی فنی خوبی هم دارد. ما به نحو احسن بازی کردیم و در نیمه اول بازی یکطرفه‌ای شاهد بودیم اما با توجه به اینکه قلعه‌نویی مربی خوبی است در نیمه دوم تفکراتش را پیاده کرد و روی دروازه ما فشار آوردند.

مدیرعامل باشگاه صبا درمورد اتفاقات بازی فوتسال صبای قم و هلال‌احمر در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر تصریح کرد: این دیدار به صورت مستقیم پخش شد و سبب عدم حضور تماشاگر هم به دلیل محرومیت ما از سوی کمیته انضباطی بود. مشکل خاصی در این بازی وجود نداشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.