کفاشیان: پول کی‌روش را می‌دهیم

۲۱ آبان ،

    علی کفاشیان در خصوص جلسه‌ای که بین مدیران باشگاه‌ها برای برگزاری جام حذفی برگزار شد، گفت: دلیل برگزاری جلسه این بود که مدیران باشگاه‌ها و مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری جام حذفی به نتیجه برسند و نتیجه جلسه را به فدراسیون اعلام کنند تا تصمیم گیری در این خصوص بر عهده ما باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که چرا پرداخت پول کی‌روش به تاخیر افتاده است،‌ عنوان کرد:‌ این مسئله به خاطر تغییر در روند ارائه ارز توسط بانک‌ها صورت گرفته و درست هنگامی که ما بازی حساسی داریم این مسائل مطرح شده است اما کارها در حال انجام شدن است و پول ایشان پرداخت خواهد شد.

خبرنگاری پرسید چرا فتح‌الله‌زاده و رویانیان دراین جلسه شرکت نکردند که کفاشیان گفت: حتما آنها کاری داشتند اما فکر نمی‌کنم دلیل خاصی داشته باشد. در مجموع تصمیم گیری در خصوص جام حذفی و نظر خواهی بر عهده حاضران این جلسه بود.

کفاشیان در خصوص اینکه چه تضمینی برای برخورد با متخلفان قانون سقف قرارداد وجود دارد، گفت: این مقرراتی است که گذاشته شده و باید به آن احترام گذاشت. برای سیستم ما خوب نیست که قانون گذاشته شود و برخوردی صورت نگیرد.

یکی از خبرنگاران گفت مربیانی مثل قلعه نویی صراحتا اعلام کردند که طبق سقف قرارداد پول نمی‌گیرند و برخورد شما چگونه است که کفاشیان پاسخ داد: اینها را نمی‌دانیم چون قراردادها بین باشگاه‌ها و مربیان بسته می‌شود ولی همه باید طبق قانون رفتار کنند و اگر تخلفی صورت بگیرد کمیته انضباطی باید با آنها برخورد کند.

وی در خصوص دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: خوشبختانه بازیکنان با روحیه و اعتماد به نفس خوب کاملا آماده مبارزه می باشند وما با همه توان از آنها حمایت کرده‌ایم.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا پاداش ویژه‌ای برای این بازی در نظر گرفته‌اید، گفت: پاداش ویژه را نهادهای دیگر ابلاغ می‌کنند و شاید از جای دیگری پرداخت شود اما ما قانونی داریم که در صورت پیروزی طبق آن قانون به ملی‌پوشان پاداش خواهیم داد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.