کفاشیان:باید دربی ۱۲ تا گل داشته باشد که خوب باشد؟/کروش گفت می آیم/ ویتنام گفت با شما بازی نمی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – علی کفاشیان حالا در مقام یک کارشناس فوتبال اظهار نظر می کند و این بار می گوید دربی بسیار هم خوب بوده و هیچ چیز بهتر از این نیست که دو تیم گل نخورده اند.

به گزارش ممتاز ؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه ۹۰ از ماجرای رفتن کارلوس کروش و دربی صحبت کرد. او از ماجرای رفتن کروش و مصاحبه های همراه با گلایه اش گفت:«آقای کروش ، یکسری کار شخصی داشت ، برای همین بعد از دربی به پرتغال رفت و گفت ده روز دیگر بر می گردد. همین عصر امروز با ایشان حرف زدم . او گفت من این مصاحبه ها را به این شکل نگفتم. قرار است برایم ایمیل کند که چه چیزهایی را به رسانه ها گفته و ما آن گفته های او را روی پایگاه اینترنتی مان منتشر کنیم.او حتی گفت برای بازی با تایلند ، زودتر می آید و خواست یک بازی دوستانه هم قبل از تایلند برای تیم ملی تدارک ببینیم. او از ما بازی با چین یا ویتنام را خواسته بود. چینی ها جوابی به ما ندادند ، ویتنامی ها هم دعوت مان را رد کردند. حالا باید دنبال تیم های دیگر باشیم و یک بازی برای تیم ملی تدارک ببینیم. »
او دربارهٔ این دلخوری های دائمی کروش گفت:«هدف او این است که تیمی خوب و موفق بسازد تا بتواند در نیمکت تیم ملی در جام جهانی باشد. »
او دربارهٔ لغو بازی های دوستانه تیم ملی هم گفت:« آقای کروش برایش این مهم است که اردوهای بعدی را طبق برنامه ای که داریم داشته باشیم. او از این ۴ بازی از دست رفته بسیار ناراحت است. ولی ما مشکلات مالی داشتیم و چند بازی را از دست دادیم ولی حالا شرایط فرق کرده است. مسئولان قول دادند وبه نظر می رسد که مشکلات مالی ما حل شده یک خواهشی از شما دارم . آن هم این است که ما را از نظر توان مالی با ژاپن ، استرالیا یا کره مقایسه نکنید ولی ما هم تمام تلاش مان را می کنیم که اردوهای بعدی مان بتوانیم بازی های خوبی را برای تیم ملی تدارک ببینیم.»
او دربلاره دربی هم به عادل فردوسی پور گفت:« شما دوست داشتید ۱۰ تا گل بزنند که بگویید بازی خوب بوده . ولی من می گویم این بازی بسیار هم خوب بود. البته ما خواستیم نتیجه آنالیز بازی را برای مان بفرستند تا به شما بدهیم و این آنالیز بازی را برای تان می فرستیم تا ببینید بازی خوبی بوده است! البته من فوتبال را از شما کمتر می شناسم اما دربی بسیار خوب بود. »
او ادامه داد:«من واقعا معتقدم که بازی خوب بوده است. ما در ۳ بازی جام جهانی گل نخوردیم و به جام جهانی رفتیم. این دربی ها هم خوبی اش این بود که تیم ها گل نخوردند پس خوب است دیگر ! تازه بهتر از دو بازی دیگر بود!»
کفاشیان در پایان دربارهٔ در اختیار قرار دادن ملی پوشان بعد از پایان لیگ به دیدارش با فتح الله زاده و ادعای مدیر آبی ها برای اهدای فرش به کفاشیان گفت:«آقای فتح الله زاده ، این فرشی که به همراه داشت را برای خودش آورده بود که رویش بنشیند و برای من نیاورده بود . ولی در دیداری که با هم داشتیم قرار شد که تیم های ملی پوش دار کمی با تیم ملی راه بیایند.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.