کفاشیان: تکلیف ما مشخص است،کروش می ماند/مذاکره او با قطری ها صحت ندارد

رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر تاکید کرد که حتی در صورت شکست برابر کره جنوبی، تغییری در کادر فنی تیم ملی به وجود نخواهد آمد و تیم ملی تا خرداد با کارلوس کروش به کارش ادامه خواهد داد.علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: کارلوس کروش تا خرداد با ما قرارداد دارد و تا پایان رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطعا به کارش ادامه خواهد داد، حتی اگر تیم ملی برابر کره جنوبی شکست بخورد ما تنها آن باخت را نگاه نمی‌کنیم و مجموعه کار را می‌بینیم و با متخصصان و مشاوران صحبت می‌کنیم، تکلیف تیم ملی مشخص است. خبرهایی که درباره توافق کروش با قطر مطرح می‌شود صحت ندارد. او با ما قرارداد دارد و هیچ جا نمی‌رود.
وی در پاسخ به این سوال که حضور رییس‌جمهور و رییس مجلس در تمرینات تیم ملی، فشار مضاعفی نخواهد بود؟ گفت: به هر حال حضور مسئولان نشان می‌دهد که آنها نسبت به تیم ملی احساس مسئولیت دارند. بازیکنان تیم ملی حساسیت بازی را می‌دانند و حضور مسئولان در تمرینات نشان می‌دهد که آنها چقدر به فوتبال و ورزش علاقه دارند. ضمن اینکه رییس‌جمهور و رییس مجلس پیش از المپیک در اردوی تیم‌های ورزشی حاضر شدند و حالا هم نوبت فوتبال بود.
کفاشیان در پاسخ به این سوال  یکی از خبرنگاران که درباره جلسه‌اش با رییس‌جمهور بود، گفت: در این جلسه گزارشی از کل فوتبال و وضعیت تیم ملی ارائه کردم و گفتم که وضعیت در تیم‌های ملی به چه صورت است، همچنین خواستار حمایت از تیم ملی و حضور ایشان در تمرینات تیم ملی شدم.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.