کفاشیان: مردم از حواشی مربیان راضی نیستند/ می‌خواهیم مطالباتمان را از فیفا بگیریم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – ایسنا نوشت:

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید از اینکه حاشیه‌ها بر متن فوتبال ایران غلبه پیدا کند اصلا راضی نیست و اصلا صلاح نیست این مسائل در فوتبال ایران شکل بگیرد.
علی کفاشیان پس از مراسم معرفی اسپانسر تیم ملی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر فعلی تیم ملی هزینه‌ها را پوشش می‌دهد یا خیر گفت: به هر حال پیشنهاداتی به ما شد، اما مبالغ آنها پایین بود. اسپانسر فعلی قول داده تا این موانع را برطرف کند و از لحاظ مالی هزینه‌ها را تقبل کند. ان‌شاءالله با آنها به مشکلی بر نمی‌خوریم و کار ادامه پیدا می‌کند.
او در ادامه، افزود: بودجه فدراسیون چیزی حدود ۴۵ تا ۵۰ میلیارد تومان است. به هر حال بخشی به کارهای فنی اختصاص دارد و بخشی هم به هزینه‌های دیگر. ان‌شاءالله امسال مشکل مالی نداریم و تا جام جهانی به راحتی کار را ادامه می‌دهیم.
رییس فدراسیون فوتبال، در پاسخ به این سوال که آیا آمدن این اسپانسر به تیم ملی ارتباط با حضور ایران در جام جهانی دارد یا خیر؟ بیان کرد: نمی‌تواند بی ارتباط باشد. به هر حال ما به جام جهانی رفتیم و این مسائل در جامعه انعکاس خوبی دارد.
او در پاسخ به این سوال که حاشیه‌ها در متن فوتبال ایران که به اظهارات بعضی از مربیان مشخص است، چیست؟ اظهار کرد: ما از این مسئله اصلا راضی نیستیم. بهتر است مربیان ما وارد این مسائل نشوند، واقعا صلاح نیست این گونه بحث‌ها در فوتبال ایران شکل بگیرد. به طور قطع مردم هم از این وضعیت راضی نیستند.
کفاشیان در پاسخ به این سوال که وضعیت آیت اللهی و هیات فوتبال فارس چه می‌شود گفت: فعلا که ایشان استعفا داده و باید یک سرپرست برای این استان معرفی شود تا کارهای بعدی صورت بگیرد.
او در ادامه و در پاسخ به سوالی دربارهٔ وضعیت باشگاه ابومسلم، تصریح کرد: به هر حال جلساتی برگزار شده و به این نتیجه‌ رسیدیم که بهتر است ترکیبی از طرفین برای مدیریت باشگاه، تشکیل شود تا وضعیت این تیم هم مشخص شود. به هر حال مردم خراسان این باشگاه را دوست دارند و از این هفته‌ هم آنها بازی می‌کنند. خطری هم ایران را به سبب نامه آنها به AFC تهدید نمی‌کند.
رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که در بحث مطالبات فوتبال ایران از فیفا و AFC به چه نتیجه‌ای رسیده است، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا مطالباتمان را بگیریم. اقداماتی از طریق وکلای مان در FIFA صورت گرفته است و از سویی دیگر بعضی تحریم‌ها هم برداشته است. باید نحوه انتقال مطالبات را هم مشخص کنیم ، چرا که در دستورالعمل این مساله مورد اشاره نبوده است.
کفاشیان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا کروش برای دیدن بازی‌های جوانان به امارات می‌رود یا خیر گفت: خیر. ایشان به قدر کافی درگیر می باشند و نمی روند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.